Klausimai apie prekes

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Jeigu nerandate reikalingos informacijos prekių aprašymuose, parašykite mums el. paštu info@parduodunaudota.lt arba susisiekite tel. +370 61615345 ir atsakysime į visus jums kilusius klausimus.

Ar prekės gali būti su defektais?

Parduodunaudota.lt tai naudotų daiktų parduotuvė, todėl jos gali turėti įvairių trūkumų. Daugumos prekių netikriname, todėl negalime garantuoti, kad jos bus be defektų.

Ar prekėms yra taikoma garantija?

Įsigytoms prekėms garantija netaikoma.  

Ar galiu kreiptis jeigu nerandu konkrečios prekės kuri mane domina?

Taip. Galimi prekių surinkimai pagal atskirą užsakymą, kurių nerasite el. parduotuvėje. Galbūt ieškote didelio kiekio tam tikrų detalių arba ieškote išskirtinės retenybės? Susisiekite su mumis ir rasime Jums geriausią sprendimą.

Papildomi klausimai

Iškilus papildomiems klausimams galite skambinti darbo metu nuo 08:00 iki 17:00 val., penktadienais nuo 08:00 iki 15:45 val., telefono numeriu +370 616 15345  arba rašyti el. paštu info@parduodunaudota.lt.

Klausimai apie pirkimą

Kaip užsisakyti prekes?

Užsisakyti prekes galite atlikdami pirkimo veiksmus internetinėje parduotuvėje parduodunaudota.lt. Pirkimo taisykles rasite čia 

Kaip galiu sumokėti už prekes?

Už prekes galite atsiskaityti grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo vietose, elektronine bankininkyste internetu, bankiniu pavedimu, pagal išankstinę sąskaitą – faktūrą arba bankine kortele gavus prekes kurjeriais ar paštomate. Plačiau.

 

Ar galiu pirkti be registracijos?

Taip, prekes galite įsigyti be registracijos. Pirkimo metu turėsite nurodyti tik vardą, pavardę, telefono numerį bei el. paštą, kad gautumėte užsakytos prekes patvirtinimą. 

Kaip veikia aukcionas?

Skiltyje Aukcionai galite rasti šiuo metu vykstančių aukcionų prekes ir už jas siūlyti kainą. Aukcione gali dalyvauti tik registruoti vartotojai. Nustatę norimą sumą ir paspausdę mygtuką ,,Siūlyti kainą” iš karto galite matyti paskutinį savo statinį ir stebėti aukcioną.

Pasibaigus aukciono laikui, aukščiausią kainą pasiūlęs vartotojas, gaus informaciją el. paštu apie laimėjimą ir galės nusipirkti prekę per 24 valandas. Jeigu laimėjęs vartotojas per nurodytą laiką prekės nenusipirks, galimybė įsigyti prekę atiteks antram aukščiausią kainą pasiūliusiam vartotojui.

Plačiau aukciono taisykles galite skaityti čia.

Kaip gauti nuolaidos kodą?

Nuolaidos kodą galite gauti įvairių parduodunaudota.lt reklaminių kampanijų metu.

Kaip panaudoti nuolaidos kodą?

Pasirinkę norimas prekes ir įsidėję jas į krepšelį, nuolaidos kodą galėsite panaudoti pirkimo metu. Krepšelyje po prekių sąrašu rasite laukelį nuolaidos kodui įrašyti ir jį pritaikyti.

Informuojame:

  • Nuolaidos kodą galima panaudoti vieną kartą.
  • Nuolaidos kodas galioja tik Parduodunaudota.lt prekėms arba pristatymui.
  • Nuolaidos kodai nesumuojami. Vieno pirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą.
Kaip gauti įmonei sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Užsisakydami prekes prie atsiėmimo punktų būtinai  pažymėkite varnelę, kad užsakymą atlieka įmonė. Tuomet turėsite suvesti įmonės pavadinimą, adresą bei įmonės kodą. Po užsakymo įvykdymo nurodytu el. paštu gausite sąskaitą-faktūrą. 

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip. Už prekę gali atsiskaityti vienas asmuo, o kitas ją atsiimti. Atsiimant prekes pasakykite užsakymo numerį arba pirkėjo vardą ir pavardę.

Ką reiškia užsakymo statusas?

VYKDOMAS

Užsakymas patvirtintas ir pradėtas vykdyti.

PARUOŠTAS ATSIĖMIMUI

Užsakymas paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame prekių atsiėmimo punkte.

PERDUOTAS KURJERIUI

Užsakymas perduotas kurjeriui ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus arba į Jūsų pasirinktą paštomatą.

ĮVYKDYTAS

Užsakymas sėkmingai atsiimtas iš atsiėmimo vietų arba pristatytas gavėjui pasirinktu būdu.

GRĄŽINTAS 

Užsakymas sėkmingai grąžintas.

ATŠAUKTAS 

Užsakymas atšauktas.

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Dėl užsakymo atšaukimo reikia susisiekti su mumis el. paštu info@parduodunaudota.lt arba paskambinti telefonu +370 616 15345

Ar galiu grąžinti prekę atgal?

Naudotos prekės patenka į negrąžinamų ir nekeičiamų prekių sąrašą – jos gali būti keičiamos ar grąžinamos tik Pardavėjui sutikus. Norint grąžinti prekę turite susisiekti su mumis el. paštu info@parduodunaudota.lt. Plačiau apie prekių grąžinimą galite pasiskaityti čia.

 

Papildomi klausimai

Iškilus papildomiems klausimams galite skambinti darbo metu nuo 08:00 iki 17:00 val., penktadienais nuo 08:00 iki 15:45 val., telefono numeriu +370 616 15345  arba rašyti el. paštu info@parduodunaudota.lt.

Klausimai apie atsiėmimą ir pristatymą

Ar galiu prekes atsiimti pats?

Savo užsakytas prekes galite atsiimti patys mūsų fizinėje Parduodunaudota.lt parduotuvėje bei kituose EMP Recycling atsiėmimo punktuose. Darbo laikus bei adresus rasite čia. Pildant užsakymą pažymėkite atsiėmimą parduotuvėje arba atsiėmimo punktuose.

Ar padaręs užsakymą galiu iškarto važiuoti jo atsiimti?

Atvykti atsiimti prekę galite tik tuomet, kai sulauksite patvirtinimo elektroniniu laišku apie atsiimti paruoštą užsakymą.

Ką reiškia žymėjimas prie prekės ATSIMĖMIMAS TIK VIETOJE?

Taip pažymimos prekės, kurios dėl savo pažeidžiamumo nėra siunčiamos kurjeriais ar į paštomatus. Jas galima atsiimti tik Parduodunaudota.lt parduotuvėje arba EMP Recycling atsiėmimo punktuose.

Kokios yra prekių pristatymo galimybės?

VENIPAK siuntų tarnybos kurjeriais arba paštomatais. Plačiau

Kiek kainuoja pristatymas?

Pristatymas Venipak kurjeriais – 5 €. Pristatymas Venipak paštomatais – 3 €

Kokias prekes galiu atsiimti paštomatuose?

Paštomatuose galite atsiimti siuntas, kurių svoris ne didesnis nei 30 kg.

Per kiek laiko pristatote prekes?

Prekių pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per kurjerį įvykdomas per 1-2 darbo dienas.

Atsiėmimas paštomate per 1-3  darbo dienas.

Papildomi klausimai

Iškilus papildomiems klausimams galite skambinti darbo metu nuo 08:00 iki 17:00 val., penktadienais nuo 08:00 iki 15:45 val., telefono numeriu +370 616 15345  arba rašyti el. paštu info@parduodunaudota.lt.